slide05
slide04
slide15
slide08

Hier vindt u alle informatie over onze vereniging, zoals nieuwtjes, historie, contactgegevens en foto's.

Bent U geïnteresseerd om ook muziek te komen maken binnen onze vereniging, neem dan contact op met een van onze contactpersonen.

We kunnen altijd nog nieuwe muzikanten gebruiken!

Heeft U na het bezoeken van deze website nog opmerkingen, vragen of suggesties, laat het ons dan weten.

Een fleurig (Moederdag)cadeau!

Onze harmonie biedt dit jaar de mogelijkheid om een prachtige hangpot gevuld met bloeiende planten aan te schaffen voor minder geld dan een bos bloemen! Een origineel bloemenfestijn dat rechtstreeks van de kweker komt en vele weken, zelfs maanden, meegaat.

De planten worden geleverd op de vrijdag en zaterdag voor Moederdag.

hangpotten

Muzikanten gezocht!

Voor meer informatie, klik op onderstaande flyer:

Flyer_p1

logo VSB          logo PBC          logo lbm

SponsorKliks, gratis sponsoren!   Steun onze vereniging door via deze link te bestellen bij een groot aantal webwinkels