De evenementencommissie bestaat uit:

• Sjriek Crompvoets
  • Luuk Cuijpers
  • Jurre Janssen
  • Flor Simons

De doelstelling van de evenementencommissie is het organiseren van activiteiten om de onderlinge sfeer en contacten in de vereniging te bevorderen, zowel voor leden als leerlingen.

De commissie verzorgt alle niet-muzikale activiteiten binnen de harmonie, zoals: Caeciliafeest en afsluiting van het seizoen.

Er wordt ook een Lotto georganiseerd waardoor er trouw gegokt wordt op de repetitie. De leden spelen namelijk mee in de lotto. Iedereen heeft een eigen nummer en betaald hiervoor wekelijks € 1. Het bonusgetal van de Lotto-trekking geldt als winnend nummer voor de lotto van de harmonie. Diegene die wint, krijgt de helft van de inzet. De andere helft is voor de evenementencommissie en voor het organiseren van uitstapjes.